Llegeix que fa fort: tiros i crims a les biblioteques de Lleida

dimecres, 13 desembre, 2017

La Biblioteca Carles Morató acull una doble mostra itinerant sobre el gènere policíac i la narrativa negra impulsada per la Central de Biblioteques de Lleida. "Llegeix que fa fort: tiros i crims a les biblioteques de Lleida" conté dues parts.

D'una banda, es pot veure "Un disparo al autor", de la fotògrafa Ana Portnoy, adreçada al públic adult. Es tracta de 17 retrats de coneguts autors de novel·la negra complementada amb una mostra del fons d'aquests autors. De l'altra, "S'ha escrit un crim" és un muntatge produït pel Consell Català del Llibre Infantil i Juvenil amb històries on es plantegen casos misteriosos a través de banderoles i un centenar de llibres infantils i juvenils.

Aquesta exposició es pot visitar fins al 26 de gener en l'horari d'obertura de la biblioteca: els dimarts, divendres i dissabtes de 10 a 13.30 i de dilluns a divendres de 16 a 20 h.