Creixem llegint, creixem junts

dimarts, 16 gener, 2018

Les famílies amb infants de 0 a 5 anys que s’inscriguin a la Biblioteca Carles Morató de Solsona al nou programa “Creixem llegint, creixem junts” rebran una motxilla plena de guies temàtiques i recomanacions per a la lectura, bibliografia i altres documents. A més, seran informades per correu electrònic de totes les activitats que s’organitzin per als seus fills al llarg de l’any.

“Creixem llegint, creixem junts” s’emmarca en la línia de treball de la Biblioteca Carles Morató enfocada a promoure l’hàbit lector i desvetllar el gust per la lectura des de ben petits. Es pretén, d’una banda, ampliar els serveis per a les famílies amb fills d’aquesta franja d’edat i, de l’altra coordinar sota un mateix paraigua aquelles propostes que ja estan fent diversos agents socials i equipaments locals i comarcals.

Els objectius d’aquesta iniciativa són múltiples: crear i reforçar el plaer per la lectura des del primer any de vida, establir un vincle afectiu entre adult i infants a partir de les experiències vinculades al llibre, incrementar les capacitats imaginatives i sensorials dels més petits, afavorir la implicació de les famílies en aquest terreny i coordinar diferents activitats que es realitzen entorn del desenvolupament afectiu i cognitiu dels infants per acompanyar-los en el seu creixement.