Calidoscòpia - Espectacle presentació del llibre "El llevat de la vida" de Pep Divins

Dins aquest cicle, el 26 d’octubre a les vuit del vespre al Teatre Comarcal, també s’hi inclou la presentació, amb un espectacle, d’un llibre intitulat El llevat de la vida. Recull d’aforismes lacònics i profunds, és la segona obra de Pep Divins, pastor i poeta. L’autor ha deixat madurar les idees que per a ell integren la llavor de la vida amb la dedicació i parsimònia de qui guarda el ramat. La recaptació de la venda de tots els llibres es destinarà a l’associació Amisol, una entitat amb qui Divins se sent molt solidari per la seva condició d’albí. En el muntatge de presentació hi intervindran, a més de l’autor, Xavier Roig al violoncel, l’escriptor Raül Garrigasait, les artistes Anna Terricabras i Marta Ricart i Víctor Pérez.

dv. 26 oct. 20:00
Presentació de llibre