Recital poètic i musical del Dia Mundial de la Poesia

El dijous 21 Solsona se suma per novè any consecutiu al Dia Mundial de la Poesia, la celebració del qual és impulsada per la Institució de les Lletres Catalanes i la Federació Catalana d’Associacions i Clubs Unesco. Serà amb un acte a la biblioteca a les set de la tarda. S’hi podrà sentir un recital poètic i musical, en el decurs del qual l’artista Pere Cuadrench crearà una obra en directe.

El poema central d’enguany és “Música de l’ànima, teixit amb paraules”, de l’escriptora i farmacèutica cerverina Rosa Fabregat. Els seus versos es llegiran aquest dia en diverses llengües. És un acte organitzat A Solsona per l’Ajuntament, la Biblioteca Carles Morató i el Consell Comarcal del Solsonès amb la col·laboració de l’Aula d’Extensió Universitària, Òmnium Cultural del Solsonès, el Club de lectura de la gent gran, el Consorci per a la Normalització Lingüística, el Centre de Formació de Persones Adultes del Solsonès, l’Escola Municipal de Música i alguns centres educatius.

dj. 21 març 19:00
Xerrada