Taller Juguem amb els colors

Aprofitant les vacances escolars de Setmana Santa, la Biblioteca Carles Morató de Solsona organitza un doble taller per descobrir el ric món dels colors. El dilluns 15 la convocatòria és per a infants de 4 a 7 anys i el dimecres 17, per als més petits, d’1 a 3 anys. Són activitats gratuïtes emmarcades dins el programa “Creixem llegint, creixem junts” i les places són limitades, per a la qual cosa cal inscriure-s’hi amb antelació.

Els tallers es titulen “Juguem amb els colors” i es basen en el contingut del llibre Colorama. El libro de los colores del mundo, de Cruschiform (Maeva, 2018). Es tractarà de descobrir l’àmplia gamma de colors del nostre dia a dia a partir de l’explicació de contes a càrrec de personal de la biblioteca, la lectura d’altres contes i una manualitat.

El taller per als infants de 4 a 7 anys es durà a terme el dilluns a les cinc de la tarda i per als d’1 a 3 anys, el dimecres a les onze del matí. En ambdós casos cal que els nens i nenes vagin acompanyats d’una persona adulta. Les inscripcions s’han de fer a la biblioteca a partir d’avui.

dc. 17 abr. 11:00
De 0 a 6 anys