Supernit a les biblioteques

El dia 31, la biblioteca solsonina serà una de les 270 de tot el país on es durà a terme una nova aventura en què els nens i nenes de 4 a 10 anys ajudaran la família del Super3 a lluitar contra el senyor Pla, ara conegut com el Senyor de les Ombres, que està fent desaparèixer llibres de les biblioteques i donant vida als malvats clàssics dels contes.

La família del Super3 descobrirà que només la màgia de les elfs Nenúfar i Matoll pot lluitar contra el senyor Pla. Però els malvats són molts, motiu pel qual es fa necessari l'ajut de tots els nens i nenes de Catalunya el dia 31 de maig a les 20 h. Per fer-ho, cal que els infants portin les orelles èlfiques.

És necessari inscriure's prèviament i de forma presencial a la Biblioteca Carles Morató. Aquesta iniciativa és impulsada pel Super3, el Departament de Cultura i les biblioteques públiques municipals del país.

dv. 31 maig 20:00
Sala infantil