Club de lectura familiar

A partir d’aquesta tardor la Biblioteca Carles Morató ofereix la possibilitat a les famílies amb infants de P4 a primer de primària de treballar l’hàbit lector amb una nova activitat. Es crea el Club de lectura familiar, que es trobarà un dissabte al mes de dos quarts d’onze a dos quarts de dotze.
Serà conduït per personal de la biblioteca amb els objectius de “fomentar l’hàbit lector en l’àmbit domèstic, fer partícips les famílies de la creació de nous lectors, crear complicitats entorn de la lectura entre infants i progenitors i gaudir de bons moments tot compartint reflexions i opinions amb altres famílies”, explica la directora de la Carles Morató, Ester Barniol. “Intentarem acompanyar les famílies en els primers passos de construcció d’un itinerari lector de qualitat per als infants”, afegeix.

Cada sessió s’acompanyarà amb una proposta d’activitat o manualitat relacionada amb l’àlbum o llibre il·lustrat, i es farà la lectura en veu alta d’una obra, que les famílies participants s’emportaran a casa per comentar el dia següent. Les trobades seran els dissabtes 26 d’octubre, 23 de novembre, 21 de desembre, 18 de gener, 15 de febrer, 14 de març, 18 d’abril i 16 de maig a dos quarts d’onze del matí.

ds. 26 oct. 10:30
ds. 23 nov. 10:30