LA BIBLIOTECA AMPLIA ELS HORARIS D’ESTUDI PER ALS EXÀMENS DE DESEMBRE I GENER

dijous, 28 novembre, 2019

S’obrirà el saló de les Homilies d’Organyà pràcticament tots els dissabtes i diumenges fins al 12 de gener

A partir del primer cap de setmana de desembre i fins al segon de gener, la Biblioteca Carles Morató de Solsona amplia el seu horari d’obertura per facilitar un espai d’estudi a l’alumnat coincidint amb l’època d’exàmens. Les instal·lacions no obriran només per als estudiants, sinó que hi podrà accedir tothom.

Així, els dissabtes obrirà més estona al matí, de nou a dues (excepte el dia 7 de desembre) i s’adaptarà el saló de les Homilies d’Organyà com a sala d’estudi els dissabtes a la tarda, de tres a vuit, i els diumenges al matí, de nou a dues. Durant les vacances escolars de Nadal, la biblioteca també ampliarà els horaris entre setmana, i oferirà el servei de nou a dues i de tres a vuit, excepte els dies 24 i 31 de desembre, quan obrirà de nou a una. Per contra, l’equipament tancarà els festius 6, 8, 25 i 26 de desembre i 1 i 6 de gener.

Aquesta proposta s’ha plantejat arran d’una petició formulada a l’Oficina Jove del Solsonès per part de Joventut Solsonina, després de detectar mitjançant enquestes la necessitat entre els joves de disposar d’un espai d’estudi en període d’exàmens. D’aquí que s’hagi coordinat aquesta sortida de manera conjunta amb la biblioteca. El primer any d’obrir-se l’equipament es va fer una prova d’ampliació d’horaris, una mesura que enguany es porta més enllà.