La Biblioteca habilita una sala d'estudi de 8 places amb reserva prèvia

dimecres, 17 juny, 2020

A partir del dijous 18, en el marc de la fase 3 de desconfinament, la Biblioteca Carles Morató de Solsona amplia els seus serveis amb l’obertura del saló de les Homilies d’Organyà com a sala d’estudi. Tindrà una capacitat de vuit persones i s’hi podrà accedir amb reserva prèvia (973483839, biblioteca.solsona@ajsolsona.cat, 629421323). Cada plaça només es podrà ocupar un cop al dia o torn per motius d’higiene.

Els horaris de l’equipament seran els mateixos dels últims dies: de dilluns a divendres de deu a dos quarts de dues i els dimarts i dijous també de tres a set de la tarda. Quan una persona marxi de la sala d’estudi no es podrà tornar a ocupar el seu lloc fins que s’hagi netejat, que serà al migdia o en finalitzar el torn de tarda.

També es posa a disposició dels usuaris un ordinador per imprimir a l’entrada de la biblioteca –per fer-ne ús caldrà utilitzar guants i mascareta. Tothom serà atès a la recepció de les instal·lacions i no es podrà accedir a cap més espai, a banda del saló de les Homilies d’Organyà. Així doncs, per ara continuaran tancades la col·lecció i la sala infantil. Igualment, per seguretat, no es podrà fer ús dels lavabos.