Hi havia una vegada... moltes històries per escoltar, llegir i jugar.

El dimarts a les 18.30 h a la plaça de Ramon Llumà, Montse Colilles i la narradora Patricia McGill conduiran quatre tallers per a infants a partir de 4 anys, per conèixer alguns contes populars i les seves versions en format d’àlbum, llibre d’artista o llibre il·lustrat. Sota al títol “Hi havia una vegada... moltes històries per escoltar, llegir i jugar”, les famílies podran trobar una àmplia varietat d’estils pictòrics i d’il·lustracions per presentar personatges i relats –aquest material quedarà exposat durant l’estiu al saló de les Homilies d’Organyà per consultar-lo de forma autònoma–. Aquests tallers es complementaran amb la narració oral de quatre contes tradicionals a càrrec de Patricia McGill.

Les inscripcions es poden cursar presencialment a la Biblioteca Carles Morató, per telèfon al 973483839, o bé per correu electrònic a biblioteca.solsona@ajsolsona.cat.

dt. 27 jul. 18:30
Exterior