Presentació "En Gafarró estrena barret", d'Anna Font

Aprofitant el marc de la Fira del Tió, l'Edtiorial Meraki_ i la Biblioteca us hem preparat una presentació molt especial, amb taller d'il·lustració inclòs.

"En Gafarró estrena barret" és un àlbum il·lustrat fet per l'Anna Font, que ha guanyat el Premi d’Àlbum Il·lustrat Vila de Térmens aquest 2021.

Coneixerem en Gafarró, els seus veïns i què passa amb aquest barret, una història sobre l'amistat i l'amor desinteressat.

L'autora i il·lustradora conduirà un taller per a treballar el dibuix i la creativitat a través de les taques de color, tècnica emprada per donar vida als personatges d'aquest àlbum.

Us hi esperem!

Activitat gratuïta, recomanada per infants a partir de 4 anys.

Cal reservar plaça presencialment a la Biblioteca, per correu electrònic a: biblioteca.solsona@ajsolsona.cat, o per telèfon: 973483839

ds. 4 des. 11:00
Presentació de llibre