CINEXIC: 'JACOB, MIMI I ELS GOSSOS DEL BARRI'

El cicle Cinexic porta a la biblioteca solsonina un film d'animació que il·lustra com els joves també tenen capacitat de lluitar per les causes justes. Es recomana a partir de 6 anys. L'entrada és gratuïta però es demana reserva prèvia en línia.
La pel·lícula infantil Jacob, Mimi i els gossos del barri narra la història de dos cosins decidits a aturar el projecte d'un ric home de negocis que vol edificar nous gratacels al parc central del barri antic de Riga. La gentrificació, els moviments socials i els conflictes associats al capitalisme són alguns dels valors a què apropa aquesta cinta. És la proposta de Cinexic a la biblioteca Carles Morató per al dijous 26 a les 18.30 h, adreçada al públic a partir de 6 anys. Es pot reservar lloc, gratuïtament, aquí.

Cinexic és un programa per incentivar la difusió de cinema infantil europeu en versió original en català o doblat al nostra idioma que té per objectiu contribuir a crear nous hàbits de consum cultural. L’impulsa Òmnium Cultural amb la col·laboració de les entitats distribuïdores de films infantils Pack Màgic i Rita & Luca Films i arriba a Solsona de la mà del Servei de Biblioteques. La qualitat artística i pedagògica, la perspectiva de gènere, de respecte a la diversitat i de foment dels drets socials i universals en el contingut i l’adequació a diferents grups d’edat són alguns dels criteris de la programació. A més, al web www.cinexic.cat, famílies i escoles disposen de material didàctic per a cadascuna de les cintes.

dv. 26 maig 18:30
Exposició