Presentació del llibre 1-O. BASAT EN FETS REALS

La biblioteca solsonina acull la presentació del llibre que recull cinquanta relats sorgits d'un centenar de testimonis de la jornada del referèndum tal com es va viure arreu de la demarcació de Lleida.

1-O. Basat en fets reals és el títol del llibre que acaba de publicar l'editorial Fonoll sobre les experiències viscudes durant l'excepcional jornada del referèndum per la independència per part d'un centenar de testimonis d'arreu de la demarcació de Lleida. Obra dels periodistes Pere Gilart, Imma González, Gerard Martínez i Abel Pujol, aquest llibre recull cinquanta relats sobre l'1 d'octubre, entre els quals n'hi ha un de titulat "El tresor dels solsonins".

Amb pròleg de Meritxell Serret i epíleg d'Antoni Bassas, 1-O. Basat en fets reals destinarà 1 euro de cada llibre venut a l'Associació Catalana pels Drets Civils, creada pels familiars dels presos polítics. La presentació, amb la presència dels autors i conduïda per la periodista Noemí Vilaseca, és coorganitzada per Fonoll, el diari Ara i la Biblioteca Carles Morató.

dc. 18 abr. 20:00
Presentació de llibre