V Concurs de punts de llibre de la Biblioteca Carles Morató

dilluns, 4 maig, 2020

Per commemorar el cinquè aniversari de la Biblioteca Carles Morató de Solsona, que serà el mes de juny, la regidoria de Cultura, a través de l’equipament, convoca el cinquè Concurs de punts de llibre, aquest any adreçat a tot l’alumnat de primària. Hi col·labora el Pla Educatiu d’Entorn.

En motiu del 5è aniversari, enguany s'incorporen dues novetats a les bases. D'una banda, el concurs s'obre a tot primària i s'estableixen tres categories: 1r i 2n, 3r i 4t, 5è i 6è. D'altra banda, s'amplien els premis, per a cada categoria el premi serà l'edició dels punts de llibre i la subscripció a una revista. El format és el mateix de cada any, en una cartolina de 6 centímetres d’ample per 21 d’alt han de fer un dibuix de temàtica i tècnica lliures, per una cara, i escriure una frase, per l’altra, sobre què els inspira la biblioteca o què és el que més els agrada de l’equipament, juntament amb les dades de contacte.

A causa de la situació actual, també s'han modificat el format d'entrega que serà en un mitja digital per correu electrònic a (biblioteca.solsona@ajsolsona.cat). El termini per presentar els treballs es tancarà el 31 de maig. El punt de llibre guanyador serà imprès i distribuït per la Biblioteca Carles Morató i també es posarà a disposició a través de les xarxes per qui se'l vulgui imprimir.

Podeu descarregar-vos les bases des d'aquí.