CINEXIC: 'El viatge d'Ernest i Célestine'

A "El viatge d'Ernest i Célestine" (França, 2023), els dos protagonistes viuen una aventura a l'exòtica terra de Galimàtia, on viatgen per arreglar el preciós violí espatllat de l'Ernest. La proposta d'abril del cicle Cinexic, recomanada a partir de 5 anys, és una història poètica i commovedora que captiva tant el públic infantil com l'adult. Les entrades, que són gratuïtes, es poden reservar aquí.

Cinexic és un programa per incentivar la difusió de cinema infantil europeu en versió original en català o doblat al nostra idioma que té per objectiu contribuir a crear nous hàbits de consum cultural. L’impulsa Òmnium Cultural amb la col·laboració de les entitats distribuïdores de films infantils Pack Màgic i Rita & Luca Films i arriba a Solsona de la mà del Servei de Biblioteques. La qualitat artística i pedagògica, la perspectiva de gènere, de respecte a la diversitat i de foment dels drets socials i universals en el contingut i l’adequació a diferents grups d’edat són alguns dels criteris de la programació. A més, al web www.cinexic.cat, famílies i escoles disposen de material didàctic per a cadascuna de les cintes.

ds. 20 abr. 11:00
Projecció