9è concurs de punts de llibre

divendres, 3 maig, 2024

A banda dels cursos dels participants, que solen variar d’un any per l’altre, les bases de la convocatòria es mantenen iguals que les de les edicions anteriors: es demana plasmar en una frase o un text molt breu què inspira la biblioteca o què és allò que agrada de l’equipament i acompanyar-ho d’un dibuix amb tècnica lliure. El treball s’ha de presentar en una cartolina de 6 per 21 centímetres, amb el dibuix en una banda i la frase i les dades de contacte de l’autor en l’altra. La proposta guanyadora, a més de publicar-se i distribuir-se a partir del juny des de la biblioteca, es premiarà amb la subscripció gratuïta a una revista per un any.

El lliurament es pot fer fins al 31 de maig físicament a la Biblioteca Carles Morató, o bé en format digital per correu electrònic a biblioteca.solsona@ajsolsona.cat. El jurat, integrat per representants de la biblioteca, el Pla Educatiu d’Entorn i la regidora de Cultura, valorarà l’originalitat del contingut tant gràfic com escrit. El seu veredicte es comunicarà el 6 de juny a la persona guanyadora i tots els punts de llibre s’exposaran a la biblioteca i a les xarxes socials.