CONTACONTES: "QUINS CRACKS, AQUESTS DRACS!", AMB ÍNGRID DOMINGO

La narradora Íngrid Domingo protagonitza la segona sessió de contacontes del programa 'Freqüència de barri', aquesta vegada al sector de la Torregassa i Sant Jaume.
Hi ha dracs enormes, fantàstics, brillants, voladors, pestilents, màgics, exagerats, porucs... i fins i tot amb problemes. Els presentarà la narradora Íngrid Domingo a la sessió de contacontes "Quins cracks, aquests dracs!". Serà el 5 de juliol a la placeta de la cruïlla dels carrers de l'Alcalde Moles i J. V. Foix, al barri de la Torregassa i Sant Jaume. S'emmarca dins el programa Freqüència de barri.

Aquest cicle d'estiu és una iniciativa de la Biblioteca Carles Morató i les regidories de Drets Socials i Feminismes, a través dels Serveis Socials, per distribuir l’oferta cultural al conjunt del municipi, més enllà del nucli antic, donar visibilitat als barris i propiciar vincles entre el veïnat de les diferents zones. L'entrada és gratuïta.

Els infants nascuts entre el 2012 i el 2021 que segellin el passaport que trobaran a la biblioteca o bé a les primeres sessions podran entrar en el sorteig d'una entrada familiar al Tibidabo i un lot de llibres.

dv. 5 jul. 19:00
Hora del conte